من.....

dokhtari mahkomb tanhae

dokhtari mahkom be tanhae

من متولد ابانم

نه به اسانی عاشق میشوم ونه وقتی عاشقم به راحتی از ان فارغ میشوم...

من متولد ابانم...

فرمانروای احســاســات...

مهم نیست دیگران راجبم چی فکرمیکنن

مهم اینه اونقدر مهمم که راجبم فکرمیکنن...

من حتی اگه تیکه تیکه هم بشم 

خورده هامو خودم جمع میکنم

یه ابانی  وقتی قلبش میشکنه

تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنه...

من متولد ابانم

تخریب میکنم انچه را که نمیتوانم باب میلم بسازم ...

ارزو طلب نمیکنم...

ارزومیسازم....

من یه ابانیم...

که جواب  بدیت رو باخوبی میده بلکه کمی شرمنده بشی تابایکی دیگه این رفتارونکنی...

خودم هم اگر نباشم

صدایم اگرباشد

رویایم اگرباشد

سایه ام اگرباشد

تصویرم اگرباشد

عطرنفسم اگرباشد

خاطره هایم اگرباشد

برای لرزاندن دلت کافی ست

خوب میدانی....

من متولدابانم......



+نوشته شده در دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:,ساعت19:46توسط taranoom | |